3 סיבות טובות לרכוש פרגולת אלומיניום

פרגולת אלומיניום משמשת לא מעט דיירים אשר מבקשים למצוא פתרונות הצללה איכותיים לחצרות בתיהם. גם במקומות ציבוריים, פארקים ומבואות כניסה של מסעדות משתמשים בפרגולת אלומיניום מטעמים אלה. אם גם אתם מעוניינים בפרגולה עמידה, בעיצובים מיוחדים לכל מקום בכל סגנון עיצוב, אנו ממליצים להסתמך על פרגולת אלומיניום עמידה וחסונה. להלן כל הסיבות לעשות זאת.

הפרגולה מתכווננת, עם רפפות תריסים לוויסות אור

פרגולת אלומיניום הנה פרגולת אלומיניום מתכווננת, עם גג בצורת תריסים. ניתן לפתוח אותם, לסגור אותם או לקפל/לפרוס את הגג. 

כך, לא רק שיש לכם פתרון הצללה, אתם מרוויחים פתרון וויסות אור לכל דבר ועניין: פתרון שבו מתי שתבקשו לא ייכנס כלל אור שמש, ומתי שתבקשו תוכלו לחשוף את הפרגולה לחלק מסוים מאותו אור טבעי, ממש כמו שעובד תריס בחדר המגורים.

פתרון הצללה שאינו מחליד: בנוי לעמידה בתנאי טבע קשים

אלומיניום הוא מבין החומרים הבודדים שאינו מחליד אלא נשאר כמות שהוא: חדש, מבריק ונוצץ, ללא חלודה ואבק. בכך, דיירים רבים שלקחו בחשבון השקעה בתחזוקה לא יצטרכו להשקיע באלמנט זה, ויוכלו להעמידו לרשותם פרגולה שתישאר נוצצת וכמו חדשה גם לאחר שחלף זמן רב. אלומיניום הוא יסוד שאינו נדרש כלל לשום חומר מצפה להגנה מפני נזקי סביבה, ובפרט – נזקי חלודה. זהו אחד מהחומרים המתכתיים היותר משתלמים לקנייה בשם תנאי העמידות המשופרים שהוא מספק.

פרגולה עם רפפות מתכווננות לגינה
רגולה עם רפפות מתכווננות פתוחות

הפרגולה בנויה לשרת כל מבנה בכל סגנון עיצוב: ניתן לצבוע אותה בטכניקות מתקדמות

פרגולת אלומיניום כיום אינה מה שהייתה בעבר: אם בעבר הצבע האפור-כסוף לא התאים לגינה שלכם, והייתם צריכים לרכוש פרגולת עץ, כיום תוכלו להישאר עם חלום האלומיניום וגם לצבוע אותו לחום עץ טכניקות הצביעה המתקדמות מאפשרות לעשות זאת ביעילות ובקלות, ולהציג פרגולה שלא נראית כאילו נצבעה, אלא נראית מעץ לכל דבר ועניין.

קרן אור סככות – פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית

בחברת “קרן אור סככות” דואגים לפרגולה שלכם, ומתאימים אותה לבתיכם באופן יסודי ונדרש: אנו נתאים אותה לפי מבנה החצר, גודלה, התוואי שלה, והעיצוב הנדרש לפרגולה. אנו ניקח בחשבון אלמנטים עיצוביים שהייתם רוצים שיתווספו לה.

צרו קשר עם “קרן אור סככות” להתאמת פרגולת אלומיניום לחצר!