עבודות סוככים בבתים ווילות

אם יש לכם סוככים בבית, זה הזמן להתחיל לחשוב על החברות שיינקו לכם אותן. חברת ניקוי סוככים נדרשת משום שסוכך הוא קודם כל התקן חיצוני ולא פנימי, וככזה הוא חשוף למפגעי איתני הטבע: פיזור אבק, הצטברות כתמים ממי הגשמים, הפיכת חלק מבד הסוכך לכתמים לבנים כתוצאה מייבוש מי הגשמים, ואפילו הצטברות לשלשת יונים וציפורים קטנות. מה עושים, האם צריך לטפס לגובה ולנקות? לא. צריך להזמין חברת עבודות סוככים בבתים ווילות, אשר מתמחה גם בעבודה בגובה וגם בשירות ניקיון סוככים חסר תקדים שישאיר כל משטח בד נקי ומצוחצח כביום קנייתו.

עבודה על פי לוחות זמנים מוסכמים

החברה מסכמת ועומדת בהתחייבויותיה כלפי כל לקוח, מגיעה במועד ומיישמת את שירותי הניקיון שהובטחו, מהסרת כתמי אבק ועד ניקוי כתמי טחב, כולל הסרת כתמי מים. 
 

החברה תשתמש בציוד ניקוי מתקדם המיועד לניקיון בדים של סוככים. החברה תקבע את זהותם של המכשירים על פי זהות בד הסוכך שלכם. לכן, תידרש פגישה בה יאופיינו הסוככים, ולאחר מכן ייצא הפרויקט לדרכו כמתוכנן.

עבודה על פי אמות מידה מקצועיות בלבד

כל עובד מצויד בתעודת ביטוח צד ג’ ועבודה בגובה, כל עובד מצויד במכשירי הניקיון המתקדמים ביותר לניקוי סוככים וביצוע עבודות תחזוקה עליהם כמו הסרת חלודה וקורוזיה מהזרוע המתכתית. לכל עובד – ההכשרה הנדרשת לנקות כל משטח סוככים. התוצאה היא ניקיון יסודי ומקצועי שישאיר כל סוכך נקי ומצוחצח כביום קנייתו.
סוככי זרועות - יציאה לבריכה
סוכך זרועות

מנקים גם סוככים קשיחים

סוככים עם גג זכוכית, סוככים עם זכוכיות הזזה – את כל אלו אנו מנקים ומקדישים להם כמו שעשינו בבדים של סוככים. אנו עובדים עם כל סוגי הזכוכיות – ממחוסמת ועד זכוכית עדינה במרקם חד שכבתי. אצלנו משטחי הזכוכית לא רק ייראו נקי הם גם יהיו נקיים הלכה למעשה, כולל במקומות רגישים שקשה להגיע אליהם מפאת צרותם או גובהם.

טיפול במנגנוני קיפול של סוככים, החזרתם למוטב

טיפול במנגנוני גלגול מכניים וחשמליים, בדיקת המנגנון, איתור תקלות שגרמו להאטה וסרבול והסרת המפגעים שלהן. בדיקת מנגנון הקיפול לאחר העבודה ובדיקה שהיריעה מתקפלת בקלות.
 
למידע על עבודות סוככים בבתים ווילות צרו קשר עם חברת ניקוי סוככים וזכוכיות הזזה!