עיצוב פרגולות אלומיניום מתכווננות

עיצוב הפרגולות המתכווננות חשוב ואף אקוטי להצלחת הקנייה. בבתים לא מעטים לקחו בכובד ראש את ההיבט הפונקציונלי, חישבו שטחים פנויים להטמעת הפרגולה, רכשו פרגולה נוחה ושלא יוצרת צפיפות, אבל לא התייחסו לעיצוב המבנה בצורה נאותה ורצינית. התוצאה הייתה פרגולה לא מעוצבת, וזה היה ניכר מאד והגיע, בחלק לא קטן מהמקרים שהגיעו לחנות שלנו, לחרטות ורצון להחליף את התקן ההצללה מצד הלקוח. על מנת שזה לא יקרה גם לכם, הכנו לכם מספר טיפים לעיצוב הפרגולה ולהתאמת הפרגולה המעוצבת המתאימה לגינה שלכם.

פרגולה בוחרים על פי העיצוב הקיים בחצר

אם זה בית שהקבלן בונה, או היזם יוזם אותו עבורכם, הם ודאי לא יעשו לעצמם הנחות, וימליצו רק על פרגולה שעומדת להתאים עיצובית לסגנון של החצר. 

ברוב המקרים בהם הלקוח הוא שפונה אלינו, ולא איזשהו יזם או קבלן בניין, מדובר בבית וחצר מן המוכן, ולכן העיצוב במקומות אלה הוא עובדה מוגמרת. אל תנסו לשנות את זה, תזרמו עם זה. אם החצר מכילה אלמנטים עגולים כמו ידיות דלת כניס עגולות, פרופילי חלון ומשקופים אדומים בקיר הגבול עם הבית, וכד’ – מומלץ שהקצוות של הפרגולה שלכם יהיו עגולים, ולהיפך: אם החצר היא על טהרת הצורות המלבניות, היו עקביים עם הפרגולה. בדומה לכך, יש לבחור את צבע הפרגולה: אלומיניום טבעי עבור חצר מודרנית לבנה-כסופה, וצבע עץ עבור חצר עם דקים ודשא: כיום ניתן לצבוע באופן הרמטי ואפילו דמוי עץ כל פרגולת אלומיניום.

פרגולה אלומיניום לבנה דקורטיבית
פרגולת אלומיניום מתעגלת

 

אל תקלו ראש בפרזול הפרגולה

גג הפרגולה, ציפוי הפרגולה, על הגג, ואפילו התקני מתכת שנשארים לעתים חשופים כמו חלקים מהמחברים והתושבות – אינם כלים פונקציונליים בלבד. העובדה שהם בולטים הופכת אותם לחלק בלתי נפרד מעיצוב הפרגולה. אם ראיתם שהמשווק שלכם מתאים לכם תושבות, סנטף וכל התקן אחר, שאלו אם זה לחשיפה חיצונית, ואם כן, בדקו האם זה מתאים בצבעים ובצורה – לגוף הפרגולה ולנעשה בחצר. אם התרשמתם שלא כך הם פני הדברים, שאפו להחליף רכיבים אלו. אם הדבר אינו אפשרי, שקלו להחליף דגם פרגולת אלומיניום.

“קרן אור סככות” מתאימה עבורכם פרגולות אלומיניום מתכווננות בעיצוב אישי

פרגולות אלומיניום מתכווננות הן פרגולות אלומיניום תריס עם גג רפפות, אשר ניתן לשלוט באור הנכנס על ידי פתיחה וסגירה של השלבים. בחברת “קרן אור סככות” יסייעו לכם לעצב פרגולת אלומיניום המתאימה לחצר ביתכם!

צרו קשר עם “קרן אור סככות” להתאמת הפרגולה לביתכם!