פרגולות אלומניום הצללה

בעידן המודרני, אתם לא צריכים פרגולת עץ בשביל להסב לעצמכם עיצוב וינטייג’ בחצר. אלומיניום, על אף כי במקור הוא מתכת אפורה כסופה, ניתנת כיום לא רק לצביעה בצבעי עץ, אלא גם לחיקוי מדויק מבחינה גראפית של כמעט כל סוגי העצים. מה אתם מרוויחים מכך? פרגולה עמידה בפני כל הלחצים, לא מחלידה ובוודאי שלא צוברת ריקבון מהיר כמו פרגולת עץ. נכון, זו פרגולה שמשקיעים בה יותר, אבל זה ללא ספק שווה את המאמץ ומציב רף חדש של עמידות בפתרונות ההצללה שלכם בחצר. התקנת הפרגולה יכולה להיעשות או על עמודים או על הקיר של החצר שלכם כפרגולה תלויה. במצב הזה, יתווספו בכל מקרה 2 עמודי תמיכה קדמיים, בשונה מפרגולת עמודים המבוססת על 4 עמודים.

 
התקנת הפרגולות באזורי המרכז והדרום
אנו נגיע לבית הלקוח שלכם במרכז או בדרום ונבצע את התקנת הפרגולה מהר ככל שניתן, כולל בדיקה של הממסר החשמלי של הפרגולה בסיום.
 
קרן אור סככות – המומחים שלכם לפתרונות הצללה
בקרן אור סככות מספקים ללקוח פתרונות הצללה אולטימטיביים וחדשניים על חשמל. בכך, תם העידן של גלגול היריעות או קיפול הגג עם מוט. הפעולה נעשית באמצעות בקר אלקטרוני, ובכך אתם יכולים ליהנות מפרגולה עם הצללה מלאה או מפרגולה עם תריסים (רפפות) פתוחים לבחירכם. קרן אור היא מהחברות המובילות בתחו פתרונות ההצללה ובפרט הפרגולות.
פרגולת אלומיניום עם עמודים דירת גן
פרגולה עם רפפות מתכווננות לגינה